ונוס נסוג וכל ההחלטות הנחושות שלכם מתמוססות

נכון, לפעמים תקופה כזו מתחילה בהרבה בלבול, חוסר מנוחה, באלגן אבל בסופו של דבר היא טומנת בחובה המון הזדמנויות וסטטיסטית יש המון אנשים שמחליטים להתחתן או מוצאים את בן הזוג שלהם בתקופה הזו
בת שבע דרגן No Comments on ונוס נסוג וכל ההחלטות הנחושות שלכם מתמוססות

הרבה אנשים שמחליפים צבע שיער, מרזים, משמינים, מחליפים קולקציה או עיצוב של הבית, חוזים נחמים, שידוכים נעשים • מה קרה? ונוס אשם • בת שבע דרגן יצאה לבדוק את הנסיגה שלו וההשלכה על החיים שלך

צילום: ויקיפדיה, נאס''א
נכון, לפעמים תקופה כזו מתחילה בהרבה בלבול, חוסר מנוחה, באלגן אבל בסופו של דבר היא טומנת בחובה המון הזדמנויות וסטטיסטית יש המון אנשים שמחליטים להתחתן או מוצאים את בן הזוג שלהם בתקופה הזו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם אתם מרגישים שבתקופה הממש אחרונה יש יותר אנשים שפתאום מחליטים להתחתן, או כאלה שחוזרים לקשרים ישנים שפסלו מסיבה כזו או אחרת, שמחליטים לתת צ'אנס למישהו שנשבעו שלעולם לא יפגשו אחד כזה, או שבכלל נמאס להם מקשר שהם היו בטוחים שיביא להם חתונה, או מישהו שיחיו איתו לנצח?

אז כשאני מרגישה משהו כזה, אני הולכת לבדוק מה קורה כרגע עם הכוכבים (אני תמיד בודקת אחרי, לא לפני.. לא מוכנה לתת לאסטרולוגיה לנהל את חיי).

אז בדקתי וגיליתי שכוכב ונוס פצח לפני כמה ימים בנסיגה שתימשך כשישה שבועות. נסיגת ונוס מתרחשת אחת לשנתיים ומשהו, נמשכת שישה שבועות ועושה אצל כולנו שינויים, קודם כל בגישה, ואחר כך בהמשך לשינוי הגישה שלנו גם בפועל ממש.

כשוונוס בנסיגה יש לנו הזדמנות לחשוב על מערכות היחסים שלנו קצת אחרת. לצאת מהקופסא הכל כך מרובעת של האמונות שלנו, הדעות שלנו, ההחלטות שלנו, ולהסתכל על החיים קצת אחרת.

זה אומר, שפתאום בא לנו לתת סיכוי למישהו שפעם זרקנו, או ביטלנו במחי יד כי הוא לא מתאים לרשימה שיצרנו לעצמנו במוח על איך בן הזוג שלנו צריך להיראות או להתנהג. או לתת בכלל סיכוי למישהו חדש שרק עכשיו הגיע ופעם בטוח היינו מסרבים לראות.

זה אומר, שפתאום אנחנו בוחנים מערכות יחסים שמתקיימות רק בכוח האנרציה – אנחנו יחד רק כי אנחנו ביחד ולא בגלל שום סיבה אחרת. זה אומר, שבחור שחיפש רק רזות, מוכן פתאום לתת הזדמנות גם למלאות.

מישהו שחיפשה פעם רק כסף מוכנה לשמוע שהצלחה זה לא רק כמה יש בחשבון הבנק.

גרוש שחיפש רק רווקה מוכן לשמוע על גרושה עם ילדים, וגרושה שנשבעה שלא תתן יותר צ'אנס לאף אחד מוכנה לשמוע שיש עוד גברים ישרים וטובים בעולם. זה אומר, שפתאום מישהו שלא היה מוכן להתחייב קונה טבעת יהלום, ומישהי שעשתה הכול כדי לא להתחייב מוכנה להגיד כן!

נכון, לפעמים תקופה כזו מתחילה בהרבה בלבול, חוסר מנוחה, באלגן אבל בסופו של דבר היא טומנת בחובה המון הזדמנויות וסטטיסטית יש המון אנשים שמחליטים להתחתן או מוצאים את בן הזוג שלהם בתקופה הזו.

וכן, יש כאלה שמחליטים גם להתגרש. כי די. נמאס. כי לא נשארים יחד רק כי אין כוח ורצון לקחת אחריות על החיים. אבל לא רק מערכות יחסים כאלה נבדקות. גם כל מערכות היחסים שלנו האחרות בחיים עוברות בחינה מחודשת – חברים/חברות. שותפים לעסקים ועוד.

ענייני כספים גם הם עוברים אצל חלק מאיתנו שינויים – החלטות חדשות, הזדמנויות חדשות והמוןןןןן הסתבכויות וחוזים שלא מצליחים להסגר נחתמים ונסגרים לשמחתם של כל המעורבים בדבר.

יש גם הרבה אנשים שמחליפים צבע שיער, מרזים, משמינים, מחליפים קולקציה או עיצוב של הבית.

בקיצור, כל הנושאים בחיים שונוס אחראית עליהם. ובני מזל מאזניים ושור ואופק מאזניים ושור יחוו שינויים כאלה ואחרים בכל תחומי חייהם כי ונוס היא שליטת המזל שלהם.

נצלו את התקופה הזו. תאפשרו לעצמכם לצאת מהקופסא הקבועה שלכם ולבדוק אופציות שונות. בידקו האם הגישה שלכם קידמה אתכם או אולי תקעה. כי אם כך, זו בדיוק התקופה לשנות אותה לקראת שינויים טובים בחייהם.

בת שבע דרגן
אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי
[email protected]



0 תגובות